it's kind of great

Nu är jag trött igen. Men inte jättekonstigt kanske?

 

Glöggpartyt igår var trevligt, riktigt trevligt. Jeffan och jag åkte därifrån så vi var hemma hos mig vid halv tolv. Fixade oss för natten och sedan gick vi och lade oss. Somnade ganska så fort.




Klockan ringde 06.30. Fy faan, säger jag bara. Men jag studsade upp ur sängen, Jennifer låg kvar en liten stund. Therese skulle plocka upp oss vid kvart över, kom inte förrän tjugo över. Tur att vi gick ut vid tio över för att vara i god tid.

Åkte sedan tåg åt fel och rätt håll. Såg Claes Malmberg på vårt tåg. Palle är inte den som är den. Först pekar hon på honom och sen vinkar hon.

I Hässleholm hade de öppnat restaurangen extra för att vi skulle komma. Bakis-mannen hade lagat god mat.

Väl framme i Höör gick vi promenix. Hälsade på Cilla och Edmundsson. Sedan var det dags för uppvärmning åså. Och jag var med. Skulle först bara åka med för att titta. Men jag fick vara med på bänken istället.

 

Matchen var nog väldigt spännande. Vi ledde inte matchen förrän det var några sekunder kvar. Då slängde Emelie in 24-23 målet. H65 fick en ny chans, men slarvade bort den. Sedan var segern i hamn. Helt galet. När Emelie gjorde det målet stod jag och hoppade som en galning.

 

Och nej, jag fick inte hoppa in. Men det visste jag redan innan. Mikael sa till mig igår.

 

Sen var det snacka med Marina, dusch, käka och tåget hem som gällde. På tåget bestämdes ett datum för julfesten. Jag utsåg mig själv, Palle och Jennifer till festkommite. Jag har ju en hel del erfarenhet när det gäller det, sen förra året. Så vi började planera direkt, och det kommer att bli så bra. (och ja, tjejer. ni ska allt bli lite rädda)

 

lite smakprov från förra årets julfest!

 

 

Så nu är jag helt slut. Det tar på krafterna, trots att man inte spelar.

 

So long, fuckers..


Kommentarer
Postat av: carrii

Maria. Fammo sy 2/3 halsduken. Carro göra Maria ledsen

2008-12-08 @ 09:30:32
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0