the day after

Nyss hemkommen från Jeffan.

 

Som jag sa till Moses innan vi släppte av de andra på centralen; "Nu har vi varit borta i ett dygn typ". Och det är så sant som det är sagt.

Plockade upp Moses, Rickard och Davan på centralen. Sen bar det av mot Jeffan. Kom dit och tog det lugnt. Sedan käkade vi och drack. Vi tjötade och lekte lekar. Vi hade allmänt trevligt, helt enkelt..

Åkte sedan till Natta. Träffade Anders som känner Anders. Hann gå på toan innan det var dags att åka in till Stenungsund. Plankton var målet. Vlade, Ogge, Basti och gänget dök också upp. Jävla konstigt kösystem hade de, men vi kom in till slut. Kanske inte samtidigt, men ändå.

Väl inne på Plankton dansades det en del. Träffade Pettan och hans tjej också. Trevligt med såna återseenden. Han blev nog ganska förvånad när han såg oss där, iaf Davvan och gänget.

Plankton stängde ett, så Nicke kom och hämtade oss. Körde till donken där vi satt ett tag. Åkte sedan hem till Jeffan där vi alla sov i samma rum. Mysigt och jävligt kul.

Rickard flippade ut totalt. Både på donken och hos Jeffan. Men det var riktigt roligt ändå. Jävlar vad vi skrattade! Sedan var det rätt så mycket hetsande mot Jeffan.

 

det är sant. i'm lovin' it

 

Så idag låg vissa av oss kvar länge (alla utom Jeffan). Sedan käkade vi frukost och kollade på "På rymmen med Pippi Långstrump". Killarna kollade lite konstigt på Jennifer och mig när vi kunde många repliker åså. Men vaddå, vem har inte sett den filmen liksom? Jag dör av Tommy och hans skratt.

Åkte sedan därifrån vid halv fyra tiden. Släppte av Davan och Rickard på centralen. Sedan fick jag köra hem Moses. Och jag steg i hans ögon när jag hade någon låt som han gillade på min Ipod. Känns bra, nu är jag inte på botten iaf

Haha.

 

Vad återstår då av den här dagen? Mat med familjen (dock inte Jitex-familjen, utan min egna). Sedan blir det nog gummiklubba för mig eller något sånt. Är hyffsat seg. Och imöra är det en lång dag. Fifaan.


Kommentarer
Postat av: carrii

nä, vet. Man kan bygga sandslott, cykla, leka kurragömma ute också :)

2008-12-26 @ 23:10:07
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0