what the!

Tack Pauline Olsson, för att du väcker en arbetslös själ alldeles för tidigt.

 

Visst, det är bra att jag vaknar i tid och inte sover bort hela dagen. Men man måste inte vakna SÅÅ tidigt. Och sen, vad gör det om jag sover bort hela dagen? Inte så att jag har så mycket annat att göra ändå. 

Åker nog till Sportlife och gymmar innan jag åker in med en bil till mamma. Sedan drar jag till träningen. Sen är det nog fort hem för att kolla på handboll, om det inte är mat som gäller.. Inte för att handbollen är så viktig, men det är faktiskt lite kul att titta på.

 

 

alla säger att du inte är bra för mig

men jag kanske inte är ute efter något bra

jag kanske bara vill ha

någonting

 

för någonting är alltid bättre än ingenting

eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0