whatever

tamigistjarten.nu

 

Martinas blogg. För er som inte fått adressen av henne.

 

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt idag. Blev inget gym. Istället blev det Allum med Sara Hassling. Skulle köpa julklappar och ta en fika. Synd bara att potatisen hade tagit slut på ena stället. Fast lika bra det, när det var billigare på det andra.

 

Köpte en julklapp till bror min, och till Jeffus. Och sen två till mig.  Så det var rättvist. Köpte en jättefin aprikoströja jag ska ha i Guadeloupe när jag blir brun och fin. Okej, jag blir inte J-brun. Men ändå..

 

Träffade Hanna och snackade lite skit som vanligt.



Sedan var det träning som stod på schemat. Palle var brun på knölen och vi andra skrattade. Martina var brun någon annanstans.

Efter träningen körde Jeff rally hem till mig och vi sprang in för att se handbollen. 5-8 efter 26 minuter! Vad hände där? Till sist blev det seger med 24-10. Jag såg väl inte jättemycket, missade till och med Jennys mål. Jävla skit. Men det kommer ju flera..

 

EM-krönikan på måndag. Får inte missa!

 

En kompis till mig hade nattligt stjärnbesök inatt. Önskar att jag var där. Har alltid varit lite småkär i honom. Vi hade kunnat dela på soffan, han och jag. Tänk att få dela soffa med Johan Petersson! Han har ju ett så himla charmigt leende..


Höör på söndag. Så nu blir Pernilla glad när hon får träffa mig.


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

när du ändå nämner träningen hur kan du då missa att berätta om min elefantvurpa?

2008-12-04 @ 20:19:13
URL: http://vicktorias.blogg.se/
Postat av: Sofia G

men då var det så plöstligt jag såg honom, lade märke till att det var han när han gick förbi han inte :P hihi

2008-12-04 @ 20:33:50
URL: http://sgrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0