in Torsby

Vad kan då hända i Torsby som är så himla kul?

 



Det spelar ingen roll vad som kan hända i Torsby. Men med oss (Pauline, Jennifer & Maria) kan vad som helst hända, var som helst.

Det började med att Palle plockade upp mig hemma. Redan på väg till min farmor och farfar förstod vi att det skulle bli en härlig resa. Fikade hos farmor och farfar, sedan plockade vi upp Jeffan. Palle och jag satt fram och sjöng (eh skrek). Jeffan satt bak och skakade på huvudet när vi lät. Speciellt när vi headbanga till en riktig skriklåt (kommer inte ihåg vad den heter just nu). När vi kom upp åkte vi först till Palles barndomshem och lämnade lite julklappar. Sedan åkte vi hem till Palles syster Anna (där vi förövrigt sov hela helgen). Andreas och Anders hade lagat tacos till oss. Jasmine fick lite kläder av "Pilla".

Sedan åkte vi till affären för att handla. Hade pratat innan om att jag gärna ville träffa Sinem. Och när vi kommer in i affären, vem står inte där om inte Sinem!? Helt sjukt. Det tog några sekunder innan hon fattade att det var jag. Men sen kramades vi länge. Och jag lipade. (dels för att det var kul att se henne. sen också för att det är så jävla orättvist!) Snackade lite och sen skildes vi åt. Usch vad jag saknar henne.

Sedan hem och äta, kolla Idol och sen sova.



På lördagen gjorde vi Torsby och tog en fika. Sedan hem till Palles päron för att käka.

For sedan hem till Anna och fixade oss. Förfestade och åkte sedan till Sunne. Vi tryckte in oss 7 stycken i Palles volvo. Jag låg halvmysigt där fram. Men finns det hjärterum så finns det rövplats. Utelivet i Sunne var bra. Kanske inte Göteborg/Stockholm aktigt. Men klart godkänt! Absolut. Resan hem gick också bra, lika mysigt att åka hem.

 

På söndagen gjorde vi inte alltför mycket. Käkade hos Palles päron, sedan åkte vi. Palle körde en liten bit, jag körde resten. Jeffan hade druckit för mycket för att få köra..





Förresten.

Alla säger att Britney Spears inte kommer i närheten av den topp hon var innan hon träffade Kevin Federline. Kollade precis på Top 10 at 10. Plats 1-4 var låtar från det senaste albumet, efter utflippet.. Hur kan då det vara möjligt?


Kommentarer
Postat av: vickan

ovanligt att jeffan dricker för mycket för att köra...

mohaha

2008-12-17 @ 16:44:47
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0