for good times and bad times

Varför går inte min onda fot över? Orkar inte detta längre.

Jag vill träna ordentligt. Jag vill springa. Jag måste både springa och gymma mycket innan vi åker. Kan inte ha på mig vanliga skor, de klämmer åt precis där jag har ont. Och det är ju inte så att an kan gymma i tofflor eller i strumplästen. Så funkar det inte riktigt. Inte om man ska gymma ordentligt iaf. Därför önskar jag att det går över snart..

 

Imöra är det jobb, 8-15. Sedan hem och fixa i ordning lite inför kvällen. Sedan ska jag åka till Lisebergshallen och se på Eldsjälsgalan live. Vicktoria Brzuziewska, mina damer och herrar, är nominerad som årets unga ledare. Så kollar ni på TV4 imöra vid åtta så håll utkik efter henne. Och oss, för vi kommer nog kanske synas.. Har iofs inte bestämt mig än vad jag ska ha på mig. Några snackar typ nyårskläder. Men det känns inte rätt. Det är ju bara de på golvet som ska vara sådär skitsnygga. Vi andra ska ju bara vara snygga.. Ja, det löser sig. Det är ju bara kläder, som jag sa till Caroline.

 

 

Nyår bokat iaf. Härligt att äntligen veta.

Nu är det Seinfeld som står på schemat. Sen är det god natt som gäller.

 

i'm holding my thumbs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0