Johanna Ahlm

Vet inte vad som hände med typsnittet i förra inlägget..

 

Johanna Ahlm. Hur grym är inte hon då?

Och hur sjukt är inte det, att Sveriges bästa spelare på damsidan är född 1987!? No offense, Johanna, du är så jävla duktig. Men vad säger inte det om standarden inom handbollen, när hon nu är bäst? Det borde inte vara möjligt. Har alla andra damspelare så låg standard, eller är Johanna Ahlm ett mirakel? Ja, jag vet då inte. Det enda jag vet är att Johanna är jätteduktig, hon förtjänar verkligen den uppmärksamheten hon får. Men det borde ändå inte vara så.

 

Sen kan jag inte jämföra henne med massa andra spelare. För jag kan inte så många spelare. Men jag känner ju ändå till den svenska eliten just nu, och det är inte många som är i närheten av Johanna Ahlms kapacitet. Och tittar man bara på landslaget, vem är det som utmärker sig där? Vem är det som sliter i varje anfall? Vem är det som ger allt i varje satsning? Vem är det som inte ger sig förrän bollen är inne? JOHANNA AHLM!

 

Varför är hon inte proffs då? Inte vet jag. Hon har garanterat fått massa erbjudanden men förmodligen tackat nej. Anledningen till det har jag ingen aning om. Det kan ha att göra med att hon inte känner sig mogen för proffslivet, hon vill kanske inte göra en "Torstensson". Sedan kanske hon inte är mogen nog att lämna allt här hemma med familj och vänner. Det är bara spekulationer. Den enda som verkligen vet är Johanna själv.

 

När hon väl känner sig redo att bli proffs kommer hon klara det galant. Hon kommer bli bättre på alla sätt och vis. Och när hon väl kommer ge sig av kommer hon att ge sig faan på det. Det är en sak jag är säker på.



sjukt grym är hon. jag ryser när jag ser henne spela..


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ehhh..hallå!! Glömt mig eller? ;)

2008-12-10 @ 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0