Westindia, here we come!

Så. Nu är det bokat. Guadeloupe 7 januari till 21 januari.

 

Så jävla skönt ska det bli. Men det hade kunnat bli så mycket dyrare. Nästan när vi är klara hos resebolaget kollar jag ut och ser en Lapp-Lisa vid min bil. Vickan får nyckeln och får langa löpet ut. Hon hinner precis, tack kära Lapp-Lisa. Jag hade inte haft råd med böter. Tur bara att Vickan slapp köra iväg med bilen, hon vet ju inte hur man backar med den..

 

höll på att kosta oss en förmögenhet

 

 

Åååh, längtar.

Ska börja lägga fram grejerna jag ska ha med mig nu. Det skadar inte att vara ute i tid. Behöver ju inga sommarkläder här nu ändå.

 

För er som inte vet så är Guadeloupe en fransk koloni som ligger i Västindien. 27 grader i luften, samma i vattnet. Dygnet runt, året om. Passar mig perfekt.

Funderar på att ta ett dykarcertifikat, windsurfa, vågsurfa och massa annat. Men vi får se. Det är trots allt så att jag inte skiter pengar längre. Men samtidigt är det semester och jag tänker inte snåla. Kul att åka iväg och käka nudlar varje dag!

 

Nu blev jag hungrig. Skitsugen på makaroner & köttbullar. Så det får det bli.


Kommentarer
Postat av: vickan

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiie en ö mitt i havet here we come!! :D

2008-12-03 @ 19:58:27
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0