whatever

Mina vänner är mina vänner, oavsett vad som händer.

Ledsen, men er andra orkar jag inte bry mig om. Så är det bara.

 

Det  har varit en lång dag idag, ska ni tro. Och längre var den igår.

Klockan ringde kvart i nio igår. Skulle upp till träningen. Kunde inte deltaga, utan fick träna själv bredvid. Gjorde så gott jag kunde. Inte lätt att göra något när man har stukat en fot, har översträckning i ena armbågsleden och en känning i ljumsken. Men jag gjorde det bästa av situationen. Gick sedan hem och duschade, käkade mat och fixade mig. (fick fixa mig till kvällen också så gott jag kunde eftersom jag inte skulle hinna hem emellan)

 

haha. hittade en gammal bild när 

jag bildgooglade på  Norden Cup.

 

 

Åkte sedan till Lundbystrand där jag skulle sitta som funktionär. Jättekul. Verkligen. Skitroligt. Men man ställer upp ändå, så är det bara. Så där satt jag mellan tre och nio. Sedan var det att sätta sig i Jeffans bil och åka till Sticky. Fick byta om i bilen, men det gick så bra så.

 

När jag väl kom till Sticky hade inte många kommit än. Det var bara Fagge då. Sen kom Erik (Erra-Gurra) och vi tjötade en del. Har inte träffat han på år och dar kändes det som, och så var nog fallet. 

Sen började de andra droppa in allt eftersom. Lax och bandet skulle ju spela, och då blir det alltid skolreunion för oss.

Klockan elva gick de på scenen. Och som vanligt stod jag längst fram och sjöng med, så gott jag kunde. De sjöng några nya låtar också, de var inte lika lätta att hänga med i. Lite besviken är jag dock att de inte spelade "No longer yours". Men det var väl för att Frida inte var med mig och skrek.

De delade också ut en singel. Joel Lax var på omslaget. "Honom känner jag!" tänkte jag..

 

 

Sedan gick vi vidare; Jessica, Erra-Gurra och jag. Hamnade dock på Donken där vi träffade Anja. Ringde sedan en kär domarvän och fick sova på hotellet med denne. Riktigt snällt, då jag inte orkade åka hem. Ganska mysigt hade vi det också, inte sant? Lite jobbigt att behöva smyga iväg på möran där bara.

 

Och idag har jag kollat på så mycket handboll att det står mig upp i halsen. Så imöra blire inte mycket tittande. Ska ju jobba på riktigt på dagen. Sen hade jag nog tänkt att kolla på Stinisen. Man får ju ställa upp när man är mentor..


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snygg bild!!!!

2008-12-31 @ 17:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0