year 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, handlat på systemet bla..

 

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag gav inga, de hålls ju aldrig ändå

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, Hamed fick en lite Casper

 

4. Dog någon som stod dig nära?

Ja. Bo Fagberg R.I.P.

 

5. Vilka länder besökte du?

Danmark, Kroatien..

 

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Ja, det är väl klart..

 

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

29e maj, 7e juni..

 

8. Vad var din största framgång 2008?

Att jag växte som person

 

9. Största misstaget?

Kommer inte på något just nu..

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Översträckning i armbågsleden, min stukade fot som aldrig verkar vilja gå över.

 

11. Bästa köpet?

Måste vart något blått!

 

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Mat och kläser

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, mycket. Tanjas sms på julafton till exempel..

 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Chris Brown – With you , Rihanna – Take a bow

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Väldigt upp och ner. Inte lätt att jämföra det så med tidigare år..

 

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Träffat mer kompisar och tjänat mer pengar..

 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Jag vet inte..

 

18. Hur tillbringade du julen?

Först hos farmor och farfar med familjen + farbror. Sen med mormor hos henne.

 

19. Blev du kär i år?

Ja, jag blev nog tyvärr det..

 

20. Hur många one night stands?

Inte ett enda, tro det eller ej!

 

21. Favoritprogram på TV?

OTH, Desperate Housewives, Greys Anatomy, allt som har med sport att göra.

 

23. Bästa boken du läste i år?

Mias hemlighet? Äh, jag vet inte..

 

24. Största musikaliska upptäckten?

Ankan!!

 

25. Något du önskade dig och fick?

Massa fina julklappar

 

26. Något du önskade dig men inte fick?

En miljon?

 

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Jag spelade match. Sedan åt jag middag med min familj, Maria Löfgren, Anna Olsson, Maria Olsson och Pernilla Persson.. Lovely people!

 

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Absolut!

 

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Skön och behaglig

 

31. Vad fick dig att må bra?

Mina vänner..

 

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Tyrese Beckford

 

33. Vem saknade du?

Eslövarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0