yeeeeeeeeeees!

Vickan kan åka med. Vicktoria Brzuziewska behöver varken operera sig eller gipsa igen. Är så glad, så glad.

Men hur faan kan de tidigare läkarna säga operation åså när den sista läkaren sa att hon var starkare i den "trasiga" handen än den "hela". Skumt.

 

Var på gala idag. I Lisebergshallen. Var tänkt att vi skulle få se Vickan i bild. Jag hade skrivit ut hennes namn, en bokstav på varje papper. Men nej, hon var inte bland de sista tre. Hon hade kommit på fjärdeplats. Men enligt mig är hon absolut nummer ett!

Samtidigt ska hon absolut inte vara besviken. Nummer fyra är allt annat än kass att hamna i det läget. Och stipendie fick hon ju ändå. Bara att det hade vart kul att se henne i TV. Men det kommer fler tillfällen, tro mig!

 

Fick iaf se och höra Paolo Roberto, Lotta Engberg, Amy Diamond, Sonja Aldén, Markoolio, Sissel Kyrkebö, Jill Johnson och några fler..

 

Nej, nu är det nog dags att försöka sova. Känns som att det kan bli en lång dag imöra.

Och jag tror att jag har rätt..

 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0