after all


det blev inget jobb idag. hoppas det blir det imöra. inte alls kul att bara vara hemma.
så idag blir det att hälsa på i köket, nu snart. sen ska jag kolla på presenter till nasty-nath och bästpall :)
får väl se om jag hittar något fint, det hade ju varit bra..


fina


blir det inget jobb imöra heller så får jag nog åka in till Lund. har hittat en grej där jag vill, till mig själv.
men ska försöka dra ner på shoppandet sen. jag måste verkligen det. så jag kan få det att gå runt. och nu ska jag bara köpa grejer som jag verkligen vill ha och som jag kommer att använda, kanske mer än en gång..

fy för att vara arbetslös!

- "du får aldrig en andra chans att göra ett första intryck" -

so long.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

It´s bänksson here, what´s up?

2008-02-25 @ 17:50:49
URL: http://fromgothenburgwithlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0