are you that stupid, or what!?


det blev ingen match för teamet igår. spårvägen kunde inte ta sig hit, pga stormen. så då kommer senare i veckan.
men iaf, det blev inflyttningsfest för Emma igår. riktigt trevligt. jag fick ju köra, eftersom jag har match idag. men det gjorde jag så gärna så. Emma hade kommit på en riktigt bra grej. i badrummet hade hon ställt upp två tavlor där hon själv målat bakgrunden. sedan skulle varje gäst på festen måla något på någon av tavlorna. tavlorna blev faktiskt fina, den ena finare än den andra. men kan anta att det är kul för Emma att ha de tavlorna sen, något att minnas lixom.


är det så att folk är så dumma och klantiga att de inte tänker på att det de säger kan såra? eller är de ute efter att såra? oavsett vad som är meningen med det hela, så blir man faktiskt lite ledsen..
som t.ex. när någon har sagt att man gjort bra ifrån sig. så säger någon: 'jag hade inte tagit åt mig av det, han kan ju ingenting ändå' hur kul är det att höra? och speciellt för någon med redan dåligt självförtroende..
sen finns det ju en annan situation också: 
- 'hon trodde att han var betuttad i mig' 
- 'han är väl betuttad i alla!'
visst, det är väl inte hela världen. inte för mig. jag vet ju hur det är. men det finns andra som verkligen tar illa vid sig. så snälla, du därute, tänk efter före. så du inte sårar folk i din närhet.


vi kan väl försöka hålla sams?

464390-3

och kanske hålla om varandra? 

om jag faller 
fångar du mig då?
och håller fast i mig för evigt.

now and forever - that's what really matters..


- "det är saft men smakar som drink, testa!" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0