fuck no


faan, blir less på skiten. jag fick en ipod när jag fyllde år. och det är typ två veckor sedan.
har väl kanske använt den max fyra gånger, och ni som känner mig vet att jag är hur rädd och försiktig som helst om mina grejer.
men ändå så har den här jävla ipoden lyckats att inte fungera! den har bara slutat. har jag i hörlurarna hör jag när jag trycker på knapparna, men det kommer inget jävla ljud! kukstjärt!
och när jag sätter i ipoden i datorn så ska den ju reagera och börja ladda eller något. (för tänkte att batterierna kanske tagit slut) men den funkar ju inte ändå! gaaaaah! 


ipod


jaha ja. inget jobb idag. så det blir att åka till Malmö med Ia för att kolla på regionalträningsdag + att gå i lite affärer. funderar på om jag ska ta med mig min ipod och fråga vad det är för jävla fel på den. men har ju inget kvitto här, så får kanske vänta till på fredag då jag kommer hem..


- "I only give head to get head" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0