i'm going home


i måndags sa de att våran var här. brukar det inte bli ljusare då, eller har jag fått allt om bakfoten?
för det enda jag ser just nu är mörker! ska jag, Maria Sköld, våga ge mig ut i mörkret och springa helt ensam?
eller ska jag vänta i en halvtimme, tills alla andra börjar springa? fast då får jag ju inte sprungit så länge som jag vill. 
så det bästa hade varit om våran nu hade kommit. för gillar inte när det är såhär halvvarmt, eller halvkallt. kalla det hur du vill. antingen ska det vara så kallt att man behöver vantar och mössa. eller så ska det vara så varmt att man kan gå med jackan uppknäppt. och detta ska inte variera. förstått, moder natur!?



464390-11

som sagt, imöra åker jag hem. ska bli skönt. fest på kvällen.. (vill helst inte prata om dagen.)
på lördag blir det väl deg, vart vet jag inte riktigt än. men det löser sig alltid..
match på söndag, mot s-hof. skulle vara kul med vinst, innan jag verkligen tappar allt på riktigt. om jag inte nu redan gjort det..

tänk på mig som är ute och springer i vårmörkret för mig själv!

- "it takes some good to make it hurt" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0