it's not far, it's not far!

idag blir det deppigt. men på samma gång lyckligt. för det var så jag upplevde dagen.
dagen började bra. Ia och jag tog tåget till Malmö. där gick vi i affärer och shoppade lite, som vanligt.
sedan åkte vi till Baltiska Hallen. skulle kolla på 90-91ornas regionala träning. Sara, lillsyrran, var där. tog ett tag innan vi fick ögonkontakt, men fick det till slut.
så sitter vi där och helt plötsligt, från ingenstans, dyker Jennie och Bosse upp. snacka om att jag blev både förvånad och glad. så vi stod och kramades jättejättelänge. jag grät, Jennie grät. saknat henne så himlans mycket.
jag gav Bosse en kram också, sen satt Jennie och jag och snackade i hur länge som helst. snackade om allt.. var så himla skönt.  det är nog svårt för er andra att förstå hur det är.. men jag vet att det är ömsesidigt.
var jobbigt att säga hej då till slut. lika jobbigt som att säga hej. gick hem och lade mig i soffan och grät en skvätt. men jag vet att vi kommer att ses snart igen, jag känner det på mig.

träningen gick väl som den gick efteråt. men det får jag ta, en dag som denna..


jag vet att du vill vara stark
jag vet att du är stark
men någon gång
någon gång
då måste du tillåta dig själv
att koppla av
att andas
att känna efter

den dagen du gör det
då ska du veta
att jag finns här 
för dig
jag håller dig i handen
stryker dig i håret
kramar dig
om det behövs

men du ska veta
att varje dag
varje dag som återstår
av ditt liv
kommer jag att älska dig

förevigt
betyder
förevigt



så blir det resa av. kanske en weekend och kanske till sommaren. men resa av, det ska det bli!


:)

sjukt gammal bild. men för mig betyder den mycket..

- "det är bättre att jag skjuter än att du missar" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0