long time no see


har blivit en del engelska efter snacket med Rebecca i morse.

skön dag. en snabbis till banken, sen handla. Anna och jag lagade mat och käkade
sen kom Ia och vi gjorde negerbollar och käkade.
sedan träning. fort iväg till Lund för att kolla H43-Karlshamn. seger för de röda. heja heja.
jag var en grym hejarklacksledare för övrigt.
och nu sitter jag här i min lägenhet och kollar på 'a lot like love'.
väntar på att Anna, Ia och Jonna ska komma. 

hur svårt kan det vara? bara svara på min fråga lixom.
det är ju inte mycket jag begär. ett ord. två eller tre bokstäver.
kan det verkligen vara så himla svårt?
jag har svårt att tro det iaf..



en av de vackraste änglarna däruppe..

en av de vackraste änglarna däruppe

Vila i frid, Inga. jag tänker på dig.
du spred alltid sån glädje, blev så glad av att se dig.
du lämnar ett tomrum i oss alla som på ett eller annat sätt träffat dig.


- "du har säkert snott den av någon du har juffsat med på Gothia Cup" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0