nice moves


idag blev det jobb. hon ringde från bemanningen kvar i sju. så det var bara att stiga upp och infinna sig på Norrebo 07.30.. jobbade sedan till 16.00. sov middag med barnen, i en och en halvtimme. sjuukt skönt, vill jag lova.
jag kom hem och degade lite, sen diskade jag och nu sitter jag och kollar på Vänner. måste bara säga att det är en av de bästa serierna som någonsin funnits! så jävla bra. alla avsnitt kan man ju se om och om igen, tusen gånger.

ni skulle sett i måndags förresten. Vera och jag var på väg till matklubben efter träningen. vi hade åkt förbi henne för att lämna/hämta saker. så när vi ska svänga ut på vägen igen sitter det en liten katt och slickar sig på vägbanan, men vid vägkanten. Vera vill ju självklart inte köra på kattskrället så hon tutar en signal, och som katten flyger upp i luften och gör värsta volten! jag överdriver inte, jag lovar! faan vad kul det var.


jag hade en sjuk dröm häromnatten. och med sjuk menar jag inget negativt, inte denna gången iaf.den var både komisk och verklig på en och samma gång. fick nästan tänka efter när jag vaknade om det hade hänt eller inte. 
kan inte gå in på drömmen i detalj, skulle uppröra vissa som på sätt och vis är inblandade. men det var sjukt i alla fall. och skönt. haha. RIKTIGT skönt!
skulle mer än gärna uppleva det in real life, frågan är om jag någon gång kommer att få chansen..

kärlek
a taste of the dream..


- "jag föredrar orgasm framför kaffe alla dagar" -

so long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0