today its a big party


pallar inte att prata om dagen.
ska bara fokusera på kvällen. ska upp till Lillekärrhallen sen, vid sex. ska lämna Palles present och hämta Jeffan. eller ah, hon ska väl hämta mig egentligen. hehe. sedan ska vi till mig och fixa oss snabbt. alla som känner mig vet att det inte är min starkaste sida, så jag har förberett lite. nu känns det lite som i ett matprogram, när man tar ut en färdig gratäng eller liknande ur ugnen. fast den här gången är det ingen gratäng som kommer ut ur ugnen, utan det är jag! har väl redan fixat det mesta. klänningen, som Anna sytt, ligger framme, är nästan helsminkad och håret är plattat. vill inte gå helt party-party till hallen. känns inte helt okej. haha.

sen åker vi till farmor och farfar för att ställa Jeffus bil. sedan blir vi körda till Jörlandagården för att parta. (ja, jag ska ta det lugnt med drickat. match på söndag) vart kvällen leder får vi se. inget bokat, så vi låter kvällen/natten visa vägen..


drinkar

har glömt mina nycklar hit i min lägenhet. det var väl inte så uppskattat av de resterande familjemedlemmarna, men så är fallet. så Margareta kom förbi med nycklarna nyss. så nu har jag nycklar iaf. bra va?


-"jag trivs som fågeln i vattnet" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0