where did you go?


tiden, var har den tagit vägen? 20 år är man ju nu. och Jessica fyller det snart. det har nog ingen kunnat tro ska hända. haha. vi både minns ju när hon fyllde 18, som om det var igår.
men det har gått fort, vad har man åstadkommit under livets alla 20 år? inte mycket. jag har gått ut skolan, tagit två SM-guld, mist oskulden, växt som person, varit riktigt kär, haft ett riktigt förhållande, flyttat hemifrån, alltid stått för min åsikt och sagt vad jag tycker..

är jag nöjd med mitt liv? ja, det är jag. abslout! jag mår superbra nu, jag har vänner som är helt underbara och livet bara leker med mig. men ändå undrar jag var tiden har tagit vägen.. jag vill inte bli stor, jag vill aldrig bli stor. och vuxen, fy! är gärna barn hela livet. men, det kommer aldrig att ske. önskar att jag var som Pippi; 'fina lilla krumelur, jag vill aldrig bliva stur'

jag tycker inte att jag har åstadkommit mycket i mitt liv, men det gör inget. jag har ju många år framför mig. fast går resten av tiden lika fort som tiden fram till nu har gjort, då ligger jag illa till.
men för att sammanfatta det hela så är jag nöjd med vad jag har åstadkommit, trots att det inte är jättemycket.


klocka


- "ett hål är ett hål, kroppen är till för att upplevas" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0