ba ba ba ba


I lördags gick vi upp hyffsat i tid för att åka in och kolla på massa matcher, samtidigt. Jag vet inte hur vi gjorde det, men vi lyckades. Sen blev det lite mer tittande och någon fick hyffsat mycket färg på bröstet och på axlarna.
Sofie och jag tröttnade på tv-tittandet efter ett tag och tog bussen hem till mig. Köpte lite blandevand och sen vandrade vi hemåt. Sanna kom väl en halvtimme senare med pizza och det var gött. Vi fixade oss snabbt och sedan åkte vi till Emil och förfestade. Där stannade vi ett tag och sen åkte vi in till stan. Visste inte riktigt vart vi skulle, därför kom vi ingenstans heller kanske. Vi träffade massa folk och tjötade under ett träd väldigt länge. Sen började det regna och vi for hem. Sofie och jag snackade lite i telefon, men säg inget till någon..

På söndagen var vi väl uppe ännu tidigare. Skulle kolla finalerna, så vi åkte in. Jag hade knappt druckit något dagen innan så jag körde in. Kollade på fyra finaler, och lipade väl lite efter den sista. Men så gulligt var det, fast hemskt på samma gång. Men tycker det är stark av killar att visa känslor öppet, att lipa och krama sina kompisar. Det beundrar jag verkligen!
Sedan for vi och käkade buffé på Lydia's. Efter det gick vi runt lite på stan och kollade grejer. Jag köpte ett par brallor och vi köpte ett linne till Hanna. Sedan for vi hem till mig och tog det lugnt. Vissa somnade, andra inte. Så småningom gjorde vi oss i ordning och Carro kom. När vi alla var klara körde vi till Hanna, som fyllde 18 år (vilket även hennes tvillingbror gjorde, men det hade allt glömt). Där blev det lite snack och dans åså. Sedan for vi in till stan och Chez. På vägen träffade vi Samuel och Olof som hängde på oss. Sedan var Chez full av handbollsfolk. Allt var lugnt och bra tills dess att Nathalie blev utslängd. Då började Macke och Henke att bråka. Jag och kusinerna försökte lugnt ner de, men det var nästintill omöjligt. Men jävlar så stark jag var. Orkade hålla emot när Henke skulle slåss. Jävlar asså. Har nog aldrig känt mig så stark innan.
Sedan gick vi och så gick vi lite till. Det ösregnade så Sofie och jag ville åka hem och till slut fick vi med oss Sanna.
Som om det var en tradition så somnade Sanna på köksbordet även denna kväll. Bara att det inte gick att väcka henne. Så vi lät henne sova där. 


För er andra så verkar det kanske inte som en jätterolig helg, men jag har haft det helt underbart. Sanna och Sofie är två helt underbara tjejer. Har lärt känna de på riktigt nu, och även om de kommit fram sidor av vissa som jag gärna velat vara utan så har jag lärt känna två underbara tjejer på riktigt nu. Det har varit riktigt rolig, och jag vet att jag inte är ensam om att tycka det.

Här kommer lite smakprov:
- Bert två
- Ba ba ba ba
- Ligger inte Skåne i Göteborg?
- Är det okej?
- Thomas
- Sanna somnade på köksbordet
- Spottar du, så spottar jag
- SS. HH.
- Jag skulle vilja prata med Tobias Aren, han bor lite överallt
- Kines sötnosarna
- Maria lurade Natti och Emelie att svepa allt
- Bortamatch
- Kikki, Bettan & Lotta is the shit
- Nej så tjöck du har blitt
- Bag in da box
- Vi var överallt och ingenstans
- Är det här chinos?
- Sanna somnade på köksbordet, men vaknade i soffan
- Sofie visade (bokstavligt talat) hur man skulle gå till Trädgårn
- Sötnos
- Christer
- Kom igen nu, Britt-Marie. Kör för FA-AN!
- Skön                                      t
- Jag slår vad om att du inte får handen runt den
- Påsar på huvudet
- Du hade fan en fråga
- Jag är en jävel på att suga kuk, fråga vem som helst härinne
- Tv-spel
- Glömde lägga på telefonen
- Svin
- Follow your heart
- Jan-Olof
- Maria fick ta kort med stjärnan

Helt  underbaaaart!

- "kan ni komma och städa?" -

So long.

Kommentarer
Postat av: KIKKI

HAHAHHAHA världens skönaste blogginlägg.. antagliugen för den handlar om världens skönaste gäng, Kikki Bettan och Lotta :D

men jag skulle bara vilja hälsa till mina kompisar KOM IGEN NU BETTAN OCH LOTTA KÖR FÖR FA-AN

2008-07-07 @ 21:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0