happy birthday


Idag är det din dag. Din dag, och ingen annans.
Vi hade firat dig, festat i massor och haft det riktigt roligt. 
Det hade varit för jävla bra, det vet jag!

Men så är inte fallet, det går inte.
För du är inte här, med oss. Du är någon annanstans.
Någonstans långt härifrån. 
Men samtidigt som du då är så långt borta, känner jag dig väldigt nära.
Jag känner dig hos oss, även fast jag varken ser eller hör dig.

Du kommer alltid att finnas kvar i min tanke, i mitt minne.
Det finns tre dagar jag tänker på dig extra mycket, mycket mer än annars.
Det är den 7 juli, din födelsedag.
Det är den 3 augusti, dagen du lämnade oss.
Det är den 16 augusti, dagen du begravdes.

I
Grattis på födelsedagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0