i'm back


Så ja. Nu var det gjort. Alla saker har blivit flyttade, hem till mamma och pappa i Kärra. Det var inte alls kul att lämna lägenheten helt tom, eller att låsa dörren en sista gång. Fy faan. Och inte blir det lättare av att kompisarna säger att de kommer att sakna mig. Fy faan.
Det jobbigaste är inte att packa och flytta allt, som de flesta kanske tror. Utan det är jobbigt att lämna livet därnere; träningarna, kompisarna, staden, byn.. Ja, allt.
Jag vill inte. Vill inte, vill inte, vill inte..

Jag kommer sakna alla underbara vänner därnere.
Blir en tuff tid framöver, för att inte prata om nätterna..

- "ni kommer alltid finnas i mitt hjärta" -

So long.

Kommentarer
Postat av: cilladobak

men hööruuu du bruden. varför lämnar du Eslöv? =/ vem ska jag nu fula mig med när jag kommer hem å tränar med er? suck.. vad ska du hitta på nu? allt bra annars? kram cilla

2008-07-30 @ 22:24:01
URL: http://cilladobak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0