survivor


Jag orkar inte. Inte just nu iaf. Har varit borta i två veckor och har väl en del att rapportera om. (först Kroatien med Jessica, sen båten med Jeffan och sen festen igår. med massa underbart och härligt folk. de lila chinosen gjorde sitt, om man säger så..)
Plus att det är mycket som händer nu, i och med flytten och klubbytet åså. Så när jag har landat kommer det något. Jag vet inte när och vad. Men jag lovar att jag kommer tillbaka, och det är nog hyffsat snart ändå. För vet att vissa, Pernilla bland annat, har svårt att leva sina dagar utan mitt bloggande. Men Pernilla, håll ut, jag kommer snart tillbaka.

Det är tugnt nu. Jävligt tungt. Inte bara ögonen. Utan även benen, hjärtat, huvudet.. Ja, hela kroppen är tung nu.
Men som sagt, jag tar mig igenom detta. Jag vet att jag gör det, jag har inget val.
Cause I'm a survivor!

- "är det +90 till Sverige?" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0