three days babe


Nu äre bara tre dagar kvar. Fast egentligen kan man säga att det är två dagar kvar bara. För denna dagen har ju redan gått. Så om tre dagar har jag legat på playan i Kroatien med min kära mor och far och min kära vän Jessica. Ska bli så skönt. Bara massa deg och ta det lugnt. Lite träning också. Men inget supande. 
Visst, kanske tar en och annan öl. Men åker inte på någon såndär supar-resa som många andra gör. Det är inte min grej riktigt. 
Känns så jävla skönt att bara komma iväg, iväg från allt, och bara koppla av. Ska bli så skönt att komma ifrån flytten och allt. Även om jag måste ta tag i det så fort jag kommer hem. Men när jag är därnere ska jag inte ägna det en tanke. Inte en enda tanke!

Ska bli så skööönt.

 
you and me in Croatia, babe. det kan inte bli annat än toppen.


- "undrar om Aleks ser mig nu?" - 

So long.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Jag är inte alls avundsjuk :(:(:(

2008-07-10 @ 23:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0