are you my friend or not?


Att så få ord kan göra så stor skada. 
Jag tycker inte att man säger så, inte till en kompis, inte till någon man tycker om. Spelar ingen roll hur full man är, eller vad den har sagt om din favoritspelare. Man säger inte sådant. Jag är ledsen, kan inte acceptera det.
För det gör ont, det gör det. Trodde aldrig att du skulle säga något sådant, de orden passar inte i din mun. Men tänk så fel man kan ha. 
Frågan är om du kommer ihåg idag vad du sa. För det gör jag. Önskar att jag inte kom ihåg, men nu gör jag det. Och det gör ont. Så in i helvete ont..
Och hur du kan säga något sådan på kvällen, efter att du på dagen predikat om hur bra du tycker jag är. Och så tar det några timmar och så säger du ord som gör så in i helvete ont.
Förstår inte hur det hänger ihop..

- "vill du adoptera mig?" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0