depressed?


Jag verkar deprimerad. Sitter och kollar på både sorgliga och glada avsnitt på dvdn. Har en påse godis i knäet och fäller en och annan tår. Men det är sån jag är.
Hade jag inte vetat bättre så hade jag trott att jag var deprimerad. Tur då att jag vet bättre, att jag känner mig själv såpass väl.


Surri. Såg precis avsnittet när Carrie och Aidan bröt upp. Fick ont i magen och lipade som ett barn på dagis..
Varje gång jag ser Aidan tänker jag på dig. Kanske för att ni är lika snygga ni två? (fast på olika sätt då förstås)
Nej, nu kom jag på det. Ni är charmiga båda två. Ni har en sån där charm som man så gärna vill ta på, men som inte går att nudda..



- "it's only sex, it's you that i love" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0