empty room


Så ja. Nu är i stort sett alla kläder packade, dvs allt som ska med upp denna gång. Det känns konstigt, och riktigt tråkigt. Går runt i lägenheten och 'walk-in-closeten' är nästintill tom. Och så är även min garderob och mitt badrumsskåp. Känns verkligen jättekonstigt och tomt. Och värre kommer det att bli..
Tänk när jag börjar att packa ner i lådor, börjar att tömma lägenheten. Usch nej, vill inte ens tänka på det. Vill ju inte att det ska vara såhär egentligen.

Ja. För er som alltså inte har förstått så kommer jag att flytta hem. Det kanske kommer lite hastigt och oväntat för dig, det gjorde det även för mig. Som en bomb från himlen, typ. Men så är nu fallet och jag får ta det som en slampa (som mina kära vän Jessica skulle säga).

Jag var inte ens såhär ledsen över att flytta hemifrån, från Kärra där jag bott i hela mitt liv. Inte ens såhär ledsen över att flytta ifrån min vänner, mina bästa vänner. Visst tyckte jag att det var tråkigt, men jag grät liksom inte. Och nu, nu gråter jag floder.. Och då kanske du tycker att: 'ahmen, stanna då. kom igen, så farligt kan det väl inte vara'. Men jo, det kan det faktiskt. Och det är det. Finner liksom ingen anledning till att springa runt där och bara vara, utan att finnas. Nej för katten. Ska jag vara kvar så vill jag vara det på riktigt, och med de underbara tjejerna. Får jag inte det kan det likaväl kvitta.

Berättade för laget igår (eller ja, de som var där iaf) att jag hade bestämt mig för att flytta hem. Okej, kanske inte var jag som berättade det först. Det var Sussie, jag pallade inte. Men sen blev jag stark, stark nog att berätta hur jag kände. Och de förstod mig. Och kramade mig. Och sa att jag alltid var välkommen tillbaka.
Varför är de så underbara? Snacka om att jag verkligen kommer sakna de. Och då var ändå inte de som jag umgåtts mest med där.. Kommer sakna allihop, hela gänget..


Tiden med er kan ha varit den bästa tiden i mitt liv..


Var förresten och hälsade på Erika därute på landet. Det var trevligt. Vi satt och snackade och fikade. Har saknat henne.


Imöra åker jag då alltså upp med alla mina kläder. Sen kommer jag ner någon gång och packar resten. Och sen lämnar jag E-town..


- "du är alltid välkommen hit, oavsett vad tränarna säger" -

So long.

Kommentarer
Postat av: carrii

haha vad fick ni ens? ;) säg nu vad ni gissade på på utslagsfrågan :P

2008-06-30 @ 00:08:18
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0