...


Jag kan inte ens prata med mina kompisar om det heller. Vill inte att de ska veta, veta vilken hemsk människa jag är. För jag är verkligen hemsk. Jag skäms verkligen för vad jag har gjort. Att jag ångrar det är nog fel ordval, men skäms gör jag absolut. Och därför vill jag inte prata med kompisarna. Vill inte att de ska tycka att jag är elak, äcklig, hemsk. Jag är ju inte sådan egentligen. Jag är ju inte sån, och det vet ni andra.

Men varför gjorde jag så då? Vad det känslorna som styrde? Och vad var det för känslor? Förälskelse eller lust? Eller inget av det kanske? Det kanske var en blandning.

Och ja, jag mår dåligt för det. Jag skäms, på riktigt.


Jag önskar att jag kunde prata med de..


- "Rutmfl" -

So long.

Kommentarer
Postat av: Öron

Prata med mej M..

vet du, ibland kan det inte hjälpas att det blir fel.

det känns väl kanske rätt på ett sätt men ändå inte.

ibland får man vara dum..

vet du, att ångra sina erfarenheter är att sätta stopp för sin egen utveckling..



man kan bara lära..



nu när du liksom fått ett "slag"

så har ju jag också det..



kramen ända från öronen..

2008-06-03 @ 23:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0