finally, it's here


EM är här nu. Och det får mig att bli så glad. Två fotbollsmatcher om dagen, kan det bli bättre tro?
Och imöra börjar Sverige spela också. Blir en svår match men tippar med hjärtat, dvs svensk seger.
Helgen var helt kanon. Precis så bra som vi ville.
Lollo och jag var iväg och handlade och lagade en massa mat i fredags. Sedan träffade vi resten av laget vid Klubban. Gick till fotbollsplanen och spelade kubb, brännboll och åt glass. Sedan gick vi hem till mig och åt köttfärssås och spaghetti som Lollo och jag hade tillagat. Sedan kollade vi på handboll, Danmark-Turkiet. Sen gick de flesta hemåt.
Upp tidigt och några kom hit och käkade frukost. Sedan samlades vi på Norrevång och åkte till Helsingborg. Där skulle vi få en lektion i solo-salsa. Så jävla kul var det. Och som vi skrattade åt Marcus. Haha.
Sedan hem till Lollo och äta pastasalladen med kyckling som Lollo och jag hade tillagat. Efter maten gick vi ner på stranden för att sola och bada. Låg där i några timmar, sedan upp och ta på sig kläder. Vi vandrade upp för en jättebacke och sen hade vi femkamp (fast bara 4 grenar).
Efter det var det middag. Lollo, Pernilla och jag åkte iväg och hämtade smörgåstårtorna. Vi åt, duschade och gjorde oss i ordning. Sen började drickandet (visst, vi hade smådruckit hela dagen men nu började det på riktigt).
Spelade lite ölspel och fuck the dealer och sån skit som alla vet att jag är så kass på. Fick väl i mig lite väl för mycket kanske? Haha.
Sen skulle vi bege oss in till stan, så vi vandrade en bit. När vi väl kom fram så kom jag inte in, vakten ansåg att jag var för full. Jag tjötade inte emot utan förstod väl att han hade rätt. Så det var bara att vandra hemåt för mig och Pernilla. 

Jag har fått berättat för mig att jag gjorde lite konstiga ljud ifrån mig och att jag tydligen ramlade baklänges och slog mig precis överallt. Haha. Det är sånt man bara kan skratta åt.
Upp på söndagen, äta frukost och sen åkte nästan alla hem. Lollo, Anna och jag städade undan det sista och sen begav vi oss ut på stranden. Låg där ett tag och sedan åkte jag hem.

Lasse plockade upp mig på stationen och vi kollade på handboll och fotboll hemma hos honom och Johanna. Käkade kebabrulle och godis.


Och nu är jag trött. Ska krypa ner i sängen och hoppas på att få sova.

Kolla förresten 'Hottiesonfootballfields.bloggagratis.se'. Det är roligt för er som inte är så fotbollsintresserade, och för oss andra också.


- "det är bättre att säga hej än att inte ha några bröst alls" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0