i'm gonna miss you

Så idag for jag hem för att fira midsommar. Åker till Smögen eller Kungshamn imöra, vet inte riktigt vart vi ska. Det börjar bli lite till en tradition att åka dit (andra året i rad). Fast detta året slipper både jag och Jessica att sova i bilen. Känns ganska skönt ändå.

Ia och Anna körde mig till Lund efter jobbet idag så jag kunde ta tåget. Sedan sa vi hej då. Sista gången jag såg de på väldigt länge. De åker till USA i två veckor på tisdag morgon och jag kommer ner på tisdag kväll igen. Sen åker jag hem på fredagen och vet inte när jag kommer ner nästa gång. Men Ia har iaf lovat att komma upp och hälsa på mig i sommar.

Pallade inte att gråta, så töntade till hej dåandet. Men grät sen. Gråter bara jag tänker på det. Kommer sakna de båda riktigt mycket. Två, på helt olika sätt, underbara tjejer. Vänner för livet, det känner jag. Och hoppas verkligen på..

dubbelhakan bjuder jag på..

- "ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta" -

So long.

Kommentarer
Postat av: sara

Åh, elskåp repris? hoho.

älskling puss!

2008-06-19 @ 18:52:40
URL: http://saraviola.blogg.se/
Postat av: ia

kommer sakna dig med sötnos, det finns inte många som du, om det är positivt eller negativt får du lista ut själv, hihi ;) ses i sommar när jag kommer upp till göteborg! kommer sakna dig tills dess! Massor med kramar!

2008-06-19 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0