so damn good


I fredags var Pauline, Jennifer och jag ute och käkade. Jag satt bredvid Robert Kronberg. Haha. Lite kul ändå.
Efter maten stack vi till Valand och träffade Sernemo och Tanja som hade bal. Sedan fick jag en spontan snilleblixt och vi åkte hem till Jeffan.
Upp hyffsat i tid och käka frukost. Sedan stack vi till hawaii och solade och badade. En snabbis till bolaget, sedan hem till Jeffan för att äta lunch. Sedan åkte vi till Kärra, jag körde mormor och Jeffan sprang. En snabbdusch sen hem till Palle för att fixa oss och förfesta lite.
Träffade alla på Kärra Krogen vid sju tiden. Vi drack och åt gott. Sedan lärde vi känna varandra också..
Sedan bar det av inåt stan och vi var runt lite varstans kändes det som. Fastnade till slut på Park Lane (som vanligt?).
Där var det kul.

Och idag var Palle och jag ute på Lilleby och badade. Sedan hem till Jeffans brända köttbullar och makaroner. Undrar hur hon ska klara sig i Skövde. Hehe.
Sedan tog jag bussen hem till min lilla lya i Eslöv. 


Så nu sitter jag här. Tankarna bara flyger runt i skallen. Vet inte vad jag ska ta mig till. Vill, men ändå inte. Och grejen är att det är inte upp till mig. Så jag kan bara sitta och titta på, sitta och vänta. Det känns inte alls kul. Men det det är väl så det ska vara antar jag. Men pallar inte det här. 
Jag måste få tänka över detta ordentligt, på egen hand. Får göra som Vickan sa och väga fördelar och nackdelar med det hela. Men det är jobbigt, det är det. Är helt förvirrad. Blandade känslor som bara är där.
Åh, palla..

- "jag trodde det hette Shadowing" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0