so fucking great!


Som sagt, midsommar var det bästa på länge.

Började redan på torsdagen när jag åkte till Jessica och käkade. Sedan packades det, och packades om.

Patti dök upp klockan 10 på fredagsmorgonen och strax därefter var vi iväg. Bytte bil i Stenungsund och då åkte Natta och Camilla i första bilen, och Jeffan, Jessica, Patti och jag i den andra bilen.
När vi var framme i Kungshamn släppte vi av Patti och Jessica där de skulle sova och vi begav oss dit vi skulle, hem till Jimmie. Väl där tog vi det till en början väldigt lugnt. Sedan gick vi ner och handlade lite sås och Jimmie köpte sig en skjorta till kvällen och jag köpte mig lite trosor.
Sedan gick vi hem till Jimmie och vi tjejer spelade ett spel. Behöver jag berätta vem som vann eller förstår ni att det var jag som gjorde det? När spelet var färdigspelat blev vi serverade mat som Jimmie och hans far hade lagat. Och fy för snaps, så jävla illa! Efter maten började vi att göra oss i ordning lite smått. Sen kom Moses, Vlade, Oscar, Jimman och Sebbe. Vi stack till Jimmies syrra på Smögen och kollade på matchen, heja Turkiet! Sedan stack vi till Kungshamn och Baden, där det var fler än bara vi och vi kände oss som sardiner i en burk. Så ganska direkt efter att vi kom dit så stack Jeffan och jag hem. Köpte lite mat på vägen hem också.

Sov väldigt länge på lördagen ändå. Sebbe och Jimman kommer in efter sin natt i bilen. Vi fixar väl till oss någorlunda efter frullen och beger oss dit Jessica och de andra töntarna bodde. Vi hämtade upp Oscar, Vlade och Moses och gick till Smögen för att äta em grilltallrik för 200 spänn. Fatta inte vilket gäng jag hade hamnat i. Och Oscars jävla tallrk bara flög och landade på mig och Moses. Sedan stack Jeffan och jag till Smögen bryggan och de andra gick hem. Efter en promenad på bryggan tog vi Zitabåten till Kungshamn. Kände mig som en riktig turist typ. Haha.
Sedan gjorde vi oss i ordning och gick sedan till Jimmies kompis där. Till en början var det väl lite stelt men när Stenman började släppa loss så gjorde vi alla det. Sen hände det väl lite onödiga saker. Och inte bara lite.
Vlade, Sebbe och jag blev hungriga så vi stack och köpte pizza. Megagott!
Efter mycket drickande för en del av oss (dock inte mig som valde att vara nykter) gick vi till Kanske. Där dansades och drack det en del. När det stängde var vi sugna på efterfest. Skulle bara följa Sebbe hem. Och när jag kom tillbaka hade Jeffan hittat två kompisar, Kim och Nolan, som hon stod och tjötade med. Och henne kunde man knappt få kontakt med då, så Moses, Vlade och Oscar stack iväg. Sen när Jeffan och jag väl var på väg så hämtade Vlade upp oss med bilen.
Sedan knödde vi in oss 8 stycken i ett rum. Jeffan, Oscar, Vlade och Moses på en dubbelluftmadrass, Jimman och Camilla på en 90madrass, Sebbe och jag i en 90säng. Det gick, även om det var lite trångt. Sen efter en stund så kommer även Natta ner, efter att ha legat själv i en säng på egen våning, och ska tränga ner sig på luftmadrassen. Så till slut låg de fem stycken på den.

På söndagen kom vi iväg ganska tidigt. Var en jävla kö vid stoppskylten. Vi stannade på Laxbutiken i Ljungskile och käkade. Sedan släppte vi av Jeffan och sen Camilla också. Jessica, Natta och jag åkte hem till mig och käkade lite godis. Sedan åkte de också hem och jag kollade på fotbollen ihop med min moder.

Och min helg har varit helt underbar. Kanske inte så konstigt med tanke på vilka jag har varit med. Det går typ inte att misslyckas med det gänget. Detta ska vi göra om igen!


Lite roliga (väldigt interna kanske) saker i helgen:
- Jeffan bärde rätt mycket
- Natta var i Skärhamn
- "Om Henke hade gjort mål i EM hade jag fått orgasm" - Natta
- "Jag har nog ringros" - Jeffan
- Är det noga då, nej det är det inte
- "Folk kommer till Gretas för att bli avsugen av Oscar" - Moses
- "Maja har man ju rökt flera gånger" - anonym
- Tid är öl
- Tars-Lure
- "Jag har en fläck här, men säg inget till Jeffan" - Maria
- Unity
- Steven Gerrard
- 5 på en luftis
- "Kul om man skulle vakna upp med morgonstånd" - Vlade
- "Han är en Portugalis" - Maria
- "Ta Aceton så går det över" - Stenman
- Ah, ah, AH!
- "Om jag inte får ligga sked med Jeffan så får du visa brösten iaf" - anonym
- Turkiet-Kroatien
- Parkgatan 20
- Nu är det jul igen med basröst
- Nyfödd bebis Maria
- Höggravida Camilla
- Fåglarna sket på oss
- "Jag är Jimmie Larssons kompis" - Oscar
- "Jeffan har en fläck!" - i princip allihop

Helt underbart.

- "de är helt sluta" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0