sometimes we all need it


Det är så skönt. Skulle egentligen gymmat idag, men kände mig hyffsat sleten sen igår (först intervaller och sen Maries jävla 'jag vill dö'-pass). Så jag flyttar gymningen till imöra, ihop med Anna. Så idag är jag helt fri. Så ligger i min säng med datorn och en godispåse. Kan det bli mycket bättre just nu?
Jo, en sak hade varit bättre..

Har tvättat lite, diskat och plockat undan här hemma. Är för trött för att dammsuga idag, tar det imöra istället. Slutar ett och ska in till byn en snabbis. Sen blir det hem och dammsuga (måste verkligen, hatar det!). Efter det blir det gymmet.

Dalsland blir det till helgen, som det ser ut nu iaf. Än så länge är det bara Carro och jag som ska med av tjejerna. Men vad gör väl det, vi ska nog klara oss. Vi har ju killarna också, så vi blir ju inte helt ensamma..

Och Kroatien är väl nästintill bokat, känns det som iaf. Bara inte biljetterna tar slut..


Ikväll hoppar jag faktiskt över fotbollen, nästan iaf. Är inte några jättetoppmatcher så satsar på Greys Anatomy istället. Men det ska nog bli bra ändå.


- "it ain't over til it's over" - 

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0