viva espana



Eller inte..

I fredags var jag i Göteborg 22.20. Åkte hem till mig och fixade mig. Sedan tog Caroline Aronsson och jag bussen in till stan. Träffade Linda, Michele och Alle på bussen, det var inte igår. Efter mycket velandes stack Carro och jag till Chez. Där träffade vi lite folk och vi drog sedan vidare till Bryggeriet. Sedan följde jag Carro till Heden och sen åkte jag vidare. Sov bara två timmar den natten, kunde inte somna om..

Och i lördags träffade jag Jessica inne i stan. Skulle träffa Caroline Levander och de för att se på fotbollen på Avenyn. Carro och gänget hade tagit sig innanför inhängnaden men när vi kom var det låst. Så Jessica och jag stod precis utanför. Och tur var väl det, vi hade så jävla ball där. Åt allt och alla. Speciellt kvinnan med håret framför oss och alla 'svenskar' bakom oss..
Sedan gick Maria, Carro, Jessica och jag till Greenwich för att käka. Carros mat kom lite senare.
Efter maten åkte Carro och Maria hem, de skulle jobba dagen efter. Jessica och jag tog hennes hand och gick till Chez. Så jävla ball på vägen dit, tack vare handen och att vi vågar bjuda på oss och skämma ut oss.
Där träffade vi lite folk och sedan gick vi till Trädgårn. När vi kom till Trädgårn regnade det jättemycket och vi bestämde oss för att åka hem. Så Aleks var jättesnäll och körde hem mig. Sen somnade jag hyffsat fort. 
Skönt att få sova ut ordentligt idag, fick ju inte så mycket sömn natten innan.

Tog bussen till Lund, tåget till Eslöv och där väntade Ia och Jonna på mig. Vi gick till Golex och köpte pizza, Hemmakväll och köpte godis. Sedan åkte vi hem till mig och kollade på film och käkade. Hämtade sedan Anna och såg klart filmen.

Imöra börjar jag 11.30, så har sovmorgon. Jonna och jag ska hämta ut skorna innan jobbet också. Gött e de!

Förresten så blir det Jessica och Maria i Kroatien. Kommer bli så jävla bra, känner det på mig. Maria, Jessica, Kroatien. Den kombinationen kan bara inte misslyckas!


- "där är inte alla chips i påsen" -

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0