why are they doing this to me?


Jag går från klarhet till klarhet, i tankarna. Ju mer tid som går, desto värre beter de sig och det blir lättare för mig att se klart. Men jag förstår inte varför de gör såhär. Vad har jag gjort för att förtjäna det här, har jag gjort något?
Jag kan inte komma på något jag har gjort för att förtjäna det här. För borde ju ha gjort en hel del för att bli behandlad såhär.. För behandlar man någon såhär utan anledning så borde man tänka om, för det är fel fel FEL!

Det känns som att de spottar mig i ansiktet och hugger mig med en kniv i ryggen.
Och det värsta av allt, de ljuger för mig. Rakt upp i ansiktet. 
Så nej, de sköter det inte snyggt. Inte alls!


- "skjut mig långsamt" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0