wireless


Faan vad det är bra med trådlöst internet. Då kan man sitta ute på balkongen och sola samtidigt som man är ute på internet. Trådlöst är nästan lika bra som mobilt, fast bara nästan.
Jobbade kort dag idag. Det var skönt. Gick bort till Folkan för att hämta mina grejer jag hade beställt. Sedan en snabbis in på Coop. Efter det har jag bara tagit det lugnt här hemma. Skitgött har det varit, kan jag lova.
Måste packa upp väskan för att packa om den till träningen snart också. Var sjukt längesen jag tränade, har ju inte mått riktigt 100. Gör väl inte det fortfarande men nu känner jag att jag inte kan missa mer.


- "kan man tävla i släpbackning?" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0