and what!?

och vad hände med vädret? fattar ingenting. igår var det sol och fåglarna kvittrade. (jag vet, det låter som hämtat ur en bok. men det var ju så!) och inatt, eller kanske var det tidigt i morse, så blåste det patter. man riktigt hörde hur huset snart skulle välta. okej, kanske inte riktigt så. men nästan.
och idag, vad händer då? jo, det SNÖAR! ja, snöar. det finns ju liksom inte att det händer. snöar dagen efter att det nästan var sommar. jag förstår det inte. 
och nu ser jag att det snöar in på min inglasade balkong. öppnade ju ett fönster igår när jag hängde ut matchkläderna där. och kan inte gå ut och stänga det. isåfall får jag ta på mig mössa, vantar och vinterjacka. nej, jag väntar tills imorgon. då är det nog sol igen.
shit, snöstorm nu ju! 

och så pratar man med Anna som är i Thailand och har 30 grader och sol. visst är det rättvist..

- "man lämnar inte plats åt efterrätten, men GÖR plats åt den" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0