falling down

               
jag fattar inte. jag pallar inte.
det är något som stör mig. inte stör mig på det sättet att jag reagerar på det. utan det är något som gnager i mig. något som gör att jag inte kan fokusera på det jag håller på med. nej, fokusera är fel ord. jag kan inte.. jag kan bara inte. svårt att förklara. men det är så det är. något gör att jag inte kan tänka klart. frågan är vad det är.
kanske har det med Inga att göra, kanske med Bosse att göra. det kanske har med mamma att göra, eller med hanbollen och laget att göra. jag vet inte. det kan också vara en kombination av allting kanske..?
igår så kändes det jobbigt. vet inte varför, och förstår väl inte varför heller. jag mår ju bra egentligen, vad jag vet iaf. 
men så igår iaf, då kändes det som att jag inte skulle lägga märke till om jag slutade att andas. kanske var det så just igår..

men då hade de ju sparkat på mig när jag redan låg ner..



Jesus


- "jag är som en poplåt man inte kan få ut ur huvudet" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0