fight, fight, fight!

har varit på hockey idag, Anton har spelat. sen när jag kom hem skulle jag stuckit till gymmet med Vickan. så när jag hör av mig till Vickan, ganska så exakt 14.55, så skulle hon kolla om det var öppet. och det var det, till 15.00. så vi får ta gymmandet imöra istället. och sen gå direkt till matchen. men det ska väl funka det också.

så idag blir det degigt. ska kanske hitta på något med Marielle sen, men vi får se.

pratade med min kära 'vän' Sanna förut. hon hade vart iväg på körskolegrej. då kom jag att tänka på en sak som jag såg igår. precis bredvid en parkeringsförbuds-skylt parkerade en kvinna. så gick hon in i affären. varför? och det var bara halva bilen som stod bakom skylten, betyder det att bara halva bilen står halvparkerad? får hon då bara böter för halva bilen? fast i detta läget spelade det ingen roll, för hon stod närmre än tio meter från korsningen. så då hade hon ju kunnat få två olika böter, en för att hon parkerade där det var parkeringsförbud och sen en annan för att hon stod för nära korsningen. jobbigt att vara parkeringsvakt i det läget..

parkering

och vissa borde ju bara skjutas. blir så trött, och jag är inte ensam om det.
irriterad, förbannad och bara bläää!

- "än är inte sista kyssen kysst" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0