fotboll

och vad gör Rami Shaaban? när han äntligen får chansen så sumpar han den. skit också.

idag har det inte hänt så mycket. efter jobbet stack jag till gymmet för att gymma med Johanna och Anna. men Anna stack till HansPeter, men skulle komma tillbaka. när Johanna och jag var klara stack vi till Coop så länge. Anna hade jubara en kvart kvar hos HansPeter. trodde vi ja. det tog sisårdär 45 minuter. men vi hade ju trevligt ändå, Johanna och jag.
sedan hem och duscha en snabbis. begav mig därefter ner till Johanna för att äta våfflor, gott. sen gick Anna och Lasse kom. efter ett tag kom Anna tillbaka. hon hade lite svårt att bestämma sig..

när det var dags för att se Kärra-Tyresö hade Mimmi precis kommit och när matchen hade varat i några minuter dök även Ia upp. så där satt vi. hejade på mina kompisar, och det hjälpte. de vann.
sedan slog vi över till fotbollen. kollade första halvlek därnere och sen gick jag hem. kände inte för att somna i soffan igen.. hehe.
så nu sitter jag i soffan och kollar på den andra halvleken av fotbollen. ska snart göra mig i ordning för sängen.
Äntligen är både Allbäck och Alexandersson inne.

fotboll
hoppas på att jag får fint besök i början av nästa vecka. vill verkligen det. hade var urmysigt.
min Dumbo kanske kommer ner en sväng. åh, vad jag vill.
kolla lite handboll och mysa.
me love her long time.


du vet inte riktigt hur det är
inte hur mycket 
jag tycker om dig
hur mycket
du betyder för mig
och
hur viktig du är
för mig

slår du dig, så slår jag mig..



- "klantskaft och ålarens" -

so long.

Kommentarer
Postat av: Sara

"slår du dej, så slår jag mej"
I like that, mycket mycket.'
Natti lilla L
pusse
(egentligen stora L men det passa inte in just där
men alltid annars stora L)

2008-03-27 @ 01:08:50
URL: http://saraviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0