fucking shit

hur orkar de?
jag har haft hemtelefon i en, två tre, fyra - FYRA DAGAR. och redan så har det ringt en telefonförsäljare. palla. gött att jag knäckte henne. hon ville sälja ett telefonabonnemang som kostade 95 kr i månaden och var såå bra. men synd att mitt nuvarande telefonabonnemang bara kostar 69 kr i månaden. in your face!
haha

telefon

tänkte på en sak när jag gick hem från jobbet idag. såg en gul bubbla, alltså en bil. och det är ju så att när man ser en gul bil får man slå någon, och när man ser en bubbla får man ju också slå någon. betyder det då att jag hade fått slå någon ett dubbelslag? eller det kanske är som i matten, när minus och minus blir plus? då hade jag inte fått slå någon alls, eller? kan någon förklara reglerna för mig?

åker hem ikväll. ska bli skönt.

- "du är en klippa" -

so long.

Kommentarer
Postat av: Vickan

helt klart dubbelslag ;)

2008-03-29 @ 00:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0