how can it be like that?


igår då. Nattas fest. var helt okej. inte mycket folk som man kände. måste inte vara negativt. men det kändes inte riktigt som my kind of people. men det var trevligt ändå. sedan åkte vi in till stan. det var Ozcar, Basti, Jeffan och jag i en bil. i den andra bilen satt Jimman, Moses, Natti och en kille till (som jag inte kommer ihåg namnet på).
i stan var det väl halvball också. kul till en början, men dog it ganska snabbt. så är det ibland. Jeffan och jag tog svarttaxi hem. han ville köra oss fler gånger, han ville ha mitt nummer. haha. lär ju hända!

så idag har vi varit hos farmor och farfar en snabbis på fika. sedan åkte vi hem till Jeffan. åt gott och kollade på handboll. sen fick jag köra hem i mörkret.

kom hem ganska nyss och har kollat på melodifestivalen.
det är en sak jag inte kan förstå. Charlotte Perelli, som har massa pengar och har gjort en massa operationer.. hur kan hon vara så himla ful? för hon är verkligen ful, enligt min mening. jag vill att ni ska veta att jag inte är en sån som brukar prata om folks utseende åså i negativa ord. men hallå! jag förstår det inte. verkligen inte..


ful & snygg

sen måste jag ju tillägga att Linda Bengtzing är sjukt jävla snygg. Bengtzing är lika snygg som Perelli är ful. haha.
hemsk är jag, jag vet..

- "alla katter ser likadana ut i mörkret" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0