how nice

kändisfest, eller? haha.

i söndags då. Lax spelade på Diamond Dogs. Jeffan och jag kom dit ganska tidigt ändå. skulle dricka upp oss. träffade Lax och Pajen ganska direkt. Pajen hade såklart redan börjat. haha.
så vi slog ner och tjötade lite. sen kom det mer och mer folk. det kändes som att nästa hela Katrinelund var där. men det var iaf riktigt kul att träffa alla igen; Putte,  Erik, Stenman, Frida, Natti..
sen skulle Lax upp på scenen. han måste haft den största och bästa publiken. Erik, Stenman och jag stod allra längst fram och sjöng med. Frida, Natti, Matilda och Putte stod strax bakom oss. Frida och jag hoppades på 'No longer yours' hela tiden. blev lite besvikna att den inte hade kommit när de var klara. men vi började med 'En gång till' ändå. och in kommer de igen, och spelar just 'No longer yours'.. blev så glad, spelade in den. så himla fin låt!

när spelningen var över begick Jeffan och jag oss mot Parkan. skitlång kö som vi inte pallade att stå i, så vi gick till Trädgårn. jag ville först inte gå dit, det snöade och jag var inte klädd för snön. men Jeffan övertalade mig till slut. och när vi kom till Trädgårn var det ännu längre kö. så vi bestämde oss för att satsa på Parkan ändå. jag insisterade på en taxi, och så blev fallet. men uff-chaffisen fattade trögt. dryga jävel.

iaf, när vi kom till Parken var kön dubbelt så långt. men Maria, alltså jag, får syn på någon jag känner. och efter lite blinkande med ögonen så är Jeffan och Maria inne. vi gick bara rakt in, slapp kön. så skönt att se alla andras miner. (jag vet, är en hemsk människa)
väl därinne var det sjukt mycket folk. vi dansade och tjötade med Christer bland annat. så kommer en kille som vill bjuda oss på drink. först säger han att vi får ta vilken drink vi vill ha. sen säger han typ 10 gånger att den inte får kosta över 50 spänn. jag bara skrattade åt det. varför först säga att man får ta vad man vill och sen får det inte kosta mer än 50-lappen? då kunde han ju ha köpt varsin cider eller öl till oss bara. efter ett tag försvann vi därifrån. när vi stötte på honom lite senare ville han bjuda på en ny drink. jag bara skrattade och gick därifrån. och det är jag glad att jag gjorde, för vem fick jag syn på om inte självaste Ljubomir Vranjes! nej, jag skojar inte. där stod han och tjötade med någon. jag fick ett ryck (1:a rycket), var bara tvungen att hälsa. och ni som känner mig vet att jag inte är den som är den så jag gick fram och hälsade på honom. vet inte vem som tyckte det var mest trevligt (men antar att det var jag).

och när vi är på dansgolvet och dansar får Jeffan syn på Danny. (ja, Idol-Danny) jag 'råkade' att snudda vid hans stjärt. haha. sen ser vi att han inte är ensam, att han har Snygg-Erik med sig. snacka om kändiskväll. haha.
lite senare ser vi de stå utanför toaletten. jag får ett ryck igen (2:a rycket) och bestämmer mig för att gå fram och fråga om jag får vara med på bild med de. och det fick jag. sen stod vi där och chittchattade lite. det var trevliga pojkar vill jag påstå.

sen åkte vi hem och fick gå upp tidigt nästföljande dag. jag skulle ju åka hem till mig.
Anna hämtade mig i Lund och körde hem mig. jag packade och gick hem till Familjen Olsson och åt. snälla de är som bjuder på mat sådära.

kändis :)

ska jobba i köket hela veckan. rätt så skönt ändå.
träning snart, får väl börja att byta om och packa lite.

- "det brinner alltid i dina ögon" -

so long.

Kommentarer
Postat av: Johannapanna

Är det du som är det nya M.et i "EMD"? =) Haha!

2008-03-26 @ 11:29:04
Postat av: Maria

haha ja! :)

2008-03-26 @ 21:52:58
URL: http://nonebullshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0