my favourites

jag vet att det har gått ett tag. men har varken hunnit eller pallat att skriva. och så lång tid har det ändå inte gått.
jag spelade matchen i lördags iaf. kände mig nästan tvungen att ställa upp, hade inga avbytare annars typ.
men jag är helt nöjd med min insats. två mål, 100%.. det var viktigt för mig, för min egen skull.

sedan var det dusch efter matchen sen gick jag och några motståndare hem till mig, dvs Palle, Jeffan, Jessica och Malin. vi gjorde oss i ordning och drack upp oss. sedan tog vi taxi in till 'stan' för att äta. vilket vi gjorde, så gott som iaf. sedan hade vi svårt att bestämma vad vi skulle göra. men eftersom jag inte mådde helt 100 just då så åkte vi hem till mig och kollade på det sista av melodifestivalen. sedan spelade vi ölspel och tjötade. sen gick vi och la oss. Palle och jag låg väl sked nästan hela natten. som vanligt, ja. haha.

mina besökare åkte hyffsat tidigt igår så jag åkte med Johanna, Anna och Sanna till Lund. (känner att mitt namn inte passar bra ihop med deras) förresten var det de som åkte med mig. vi var på någon mässa till högskola eller något. sedan åkte vi och kollade på finalen i Flick-SM. fick träffat Pysse och Malin Larsson.
när vi kom hem till Rönneberga gick Anna, Johanna och jag på en liten promenix i trakterna här. det var ju så fint vårväder, varmt och skönt. sedan gick Anna och jag hem till henne för att baka. blev väl sådär, men ätbart iaf.

inget jobb idag inte.

frukter
vet att bilden inte har så mycket med texten att göra. men blev så sugen när jag såg bilden..

- "flidhelenkalin" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0