nice evening

jaha. då var allt packat och klart. ska bara borsta tänderna typ. sen åker jag och köper godis och tankar. sen bär det av hemåt.

igår var det trevligt. riktigt trevligt. jag dansade och vann Robinson. haha.
vi hade serieavslutning. skulle till Malmö. klart att vi körde vilse. 
men när vi kom fram så spelade vi beachvolleyboll och sen squash. skitkul. sen duschade vi och fixade oss.
sen skulle vi åka till Emma, och ännu en gång åkte vi vilse. fast bara lite den här gången. Jesper hade fixat mat och för första gången på länge åt jag som en normal människa, så snart äter väl jag som jag brukar igen. hehe.
sedan var det lite SingStar. eller ah, ganska så mycket för min del.
lite sanning och konka, sen bar det av utåt. Anna och jag gick vilse på vägen till bilen. jag förstår inte vad som hänt med mitt lokalsinne.
väl ute var det inte så jättemycket folk. men vi hade kul ändå. Sanna lyckades till och med slå ner en killes drink. och han ville bjuda på middag sen, det skulle vara hennes sätt att betala tillbaka. låter det vettigt?

och när vi kommer ut från krogen, tror ni inte att det jättesnöar då? jo, självklart. så det tog ett tag att komma hem.
var hemma vid fyra. och vaknade vid nio. och snar så bär det alltså av.

öl

(VARNING! i följande text kommer det vid upprepade tillfällen förekomma svordomar)

och jag blev så jävla förbannad igår. på såna här äckliga jävla killar. gud, jag ville bara slå de. och det var nära att jag gjorde det.
vid baren står det nämligen en äldre kvinna, kanske i 40-45 års åldern. hon är aspackad, kan knappt hålla ögonen öppna. visst, men ska inte dricka så mycket att man inte kan kontrollera sig. men det ger faan i mej inte andra människor rätt att göra vad som helst med henne. en kille ställer sig och kramar henne. sedan kollar han på sin kompis och skrattar. så tar han henne på pattarna. och kvinnan putter iväg honom. men han går tillbaka till henne och gör det igen, och hon gör samma sak. sedan går hon en bit därifrån. och två, kanske tre, minuter senare kommer de både killarna fram till henne. den ena killen lägger ena armen om henne och den andra på hennes pattar. och då kommer den andra killen (han som först tog henne på pattarna) och stoppar sin hand mellan hennes ben och gräver. visst, det är utanför byxorna men ändå! jag blev så förbannad. och det verkar som att ingen annan såg något, för det var ingen annan där som verkade bry sig.
kvinnan putter iväg killarna och sen ser jag de inte hålla på med henne något mer. jag hann inte fram till de medans de höll på. men skulle jag sett de röra henne en gång till så hade jag gått fram. jag hade skitit i vad som hade hänt mig sen. för jag tyckte så synd om kvinnan. tänk dig själv, tänk om din mamma är så full någon gång. tänk om såna äckliga jävla faan killar håller på så med henne. då skulle jag vara den som går emellan evigt tacksam.
usch. äckel! blä!

- "jag försöker vara singel och härlig, nu känner jag mig singel och äcklig" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0