nightmare

drömde sjuka drömmen inatt. jag var med i ett gisslandrama. PP också. vi var på den stora parkeringen här på Rönneberga. tror att hon blev skjuten. sen kom en helikopter och vi klarade oss. vaknade med ett ryck av att Anna ringde. hade lovat att hämta henne, antingen i Lund eller på stationen i Eslöv. thank God blev det på stationen i Eslöv. var skitatrött, men vad gör man inte för sina vänner? så jag hämtade henne tjugo över ett och sen körde vi en snabbis och släppte av en kille i Sallerup, sedan fort hem till sängen. självklart kunde jag inte somna på ett tag. låg väl vaken i ca en timme och ville verkligen sova, skulle ju upp halv sex liksom.. somnade till slut sen någon gång.


solarium

jobbade mellan halv sju och ett. sedan till solariet, sen hem och städa. vilade lite och sen hämtade PP mig för att köra till gymmet.
är skittrött. kan bero på att jag inte sovit så mycket på sistone, och speciellt inte inatt. eller så beror det på att jag har solat. det kanske är en kombination av båda? men det har nog mycket att göra med solningen. känner mig lite halvdåsig.

sen har jag ju gått spänd hela veckan inför matchen. fy.
och idag var det nära att hela min plan gick åt helvete. ännu en gång. men tack och lov gjorde det inte det. 
fast tråkigt på samma gång. hade ju varit kul att få hoppa in, om man nu hade fått göra det. en debut liksom..
men förhoppningsvis går det fler tåg. eller bussar kanske. hehe.

- "du har redan bevisat för dig själv o alla att du kan göra vad du vill" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0