oh fuck

fy. har inte haft världens bästa natt/dag. fy asså.
inatt och imorse var toaletten min bästa vän. första spyan kom vid två och sen fortsatte det med täta mellanrum till klockan tio. sedan var det slut på det ett tag. fast det kom ju tillbaka igen, vad annars?
nu har jag iaf ätit middag, min första mat idag. har än så länge fått behålla den. men det är väl som Jesica säger: 'man ska inte hoppa över bäcken förrän man har hål i strumpan'. och det är så sant så.

under dagen har hinken varit min bästa vän. vart jag än har gått under dagen har jag tagit med hinken. utifall att liksom. men nu känns det bra, iaf bättre. så kanske, kanske kan jag spela imöra. förhoppningsvis. men vi får se.

hink

det jobbiga med allt detta är ju att man är helt ensam. ingen som finns hemma och kan hjälpa en.
då är det väl tur att man har sina vänner. Jonna erbjöd sig att hjälpa mig att köpa grejer jag behövde, Johanna kom upp med skorpor och nyponsoppa, fröknarna Olsson köpte nyponsoppa, cola, godis och tidning till mig. är de alla inte helt underbara? var så skönt att veta att de ställer upp för en när man behöver det.

nu sitter jag bara och håller tummarna för att maten ska få stanna i min kropp.

- "du måste lova att vara lojal mot flaggan" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0