tired of being tired


shit ja. är hur trött som helst. förstår inte varför egentligen. fick ju sova ut hyffsat länge idag.
jobbade i kök idag. i tre timmar. så jävla nödvändigt. sedan en sväng till solariet och sen gymmet. Ia och jag stack till Coop och sen var det middag hemma hos mig. efter det kom Babs och hämtade oss och Johanna och det var träning. idag spelade vi badminton. skitskoj. och kul med lite omväxling sådär. men sådan träningsvärk jag kommer att  ha i 'runkmuskeln'. håller ju så jävla hårt i racket. jag vet att man inte ska det, men jag gör det ändå.

och nu sitter jag här och kollar på Anna Pihl. snart är det CSI också. och Sara ligger ju under bilen.
imöra blir det jobb och kanske Lund. ska jobba mellan sju och två iaf, sedan får vi se. blire inget med Lund så blir det storstädning här hemma. måste ju storstäda innan fredag då mamma kommer. sen kommer ju alla andra på lördag, då måste det vara fint.
nu får jag det att låta som att det är värsta värsta här men så är icke fallet. men det är ju skillnad på städat och ostädat, eller hur?

strand

nu är det vårkänsla i luften. längtar så till sommaren. sillvik, lilleby, getskär, tjörn, marstrand, lomma, ystad, åhus.. ja, så härligt ska det bli. och så kanske man blir lite piggare också. älskar verkligen sommaren!
och så ska vi ju bege oss ut på en roadtrip, Rönneberga-gänget..

- "jag har bestämt mig, jag ska bli ihop med Måns Zelmerlöw" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0