to much

idag finns det inte mycket att prata om. är nog för trött för det. sen har jag nog pratat om det viktigaste med Jessica. haha. ska bli kul nästa gång, för då ska det smälla. en tjej har ju sina behov. hehe.

har gått och blivit både personlig tränare och agent till Vickan. det är något hon behöver. hon behöver någon som kan vara ärlig mot henne. ingen jävel som går omvägar om sanningen. jag kommer säga sånt som hon behöver höra och vill höra, fast kanske inte vill alltid för stunden. ja, ni förstår. (snurrar upp mig själv lite. fast jag fattar)

just nu leder Manchester med 1-0 mot Lyon. Underbart! :)

teamet hade match idag. mot Spårvägen. jag tippade lite halv snett. men vi vann ändå. gött.
vi har match på torsdag, mot Bjurslätt. ska bli spännande. sen får vi se hur det blir med mig. om jag stannar kvar eller om jag åker ner hit igen. men som sagt; en tjej har ju sina behov.



464390-14

har pratat lite med Bjarne. direkt som indirekt. så det känns bättre nu iaf..


- "jag trivs som fågeln i vattnet" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0